fredag den 2. januar 2015

Juleferie

Nu er juleferien snart slut, det har været en god ferie. Jeg startede med at tage til San Diego, for at besøge min mors veninde fra da hun var udvekslingsstudent, jeg mødte hende sidste sommer. Hun var udveklsingsstudent i Tyskland, et år inden min mor kom til USA. De var begge i en gruppe for udvekslingsstudenter, og det var sådan de lærte hinanden at kende. Det var en fantastisk weekend. I San Diego den første dag skulle de have taget deres årlige familiebilled på stranden, så jeg fik også taget et par stykker. Den næste dag var vi i det fedeste mall der hedder Fashion Valley. Om aftnen var vi ude og sejle, og se noget der hedder the parade og lights. Det er sejlbåde der dekorerer deres både med julelys. Jeg prøvede også at sejle. Den næste dag tog jeg til frisøren hvilket jeg virkelig trængte til. Jeg fik lov til at tage derhen alene, hvilket er første gang at jeg var alene i 5 måneder. Næste dag stod jeg op, og gik ned til Starbucks, det ligger lige ned til stranden så jeg gik rundt og kiggede i nogen butikker, og jeg fandt den fedeste butik. Det var så dejligt at være alene. Forstår dog godt hvorfor jeg ikke er tilladt at være alene ude. Mødte mange mærkelige mennesker. Det er bare noget helt andet herover end Danmark.
Det bedste ved at være i San Diego var at være sammen med en der forstår hvordan det er at være udvekslingsstudent, og at komme væk for et stykke tid. Hun har også de sødeste børn, to piger der er 10 og 11 og en dreng på 8. 
Julen var også meget anderleds. Den blev fejret den 25, vi åbnede gaver om morgen, drengene fik et skydevåben som vi prøvede ud i ørknen. Bagefter tog vi i biografen og så kom vi hjem og spiste aftensmad. 

Fashion Valley 





Før og efter frisøren 



Ude i ørknen juledag 







2 kommentarer:

  1. Glædelig jul og godt nytår, søde Cathrine! Lyder som en skøn tur til San Diego - og dejligt med lidt Cathrine-tid. Så billederne på FB - du så dejlig og glad ud!!
    Kram og tanker, Jette ♡

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde søde Jette <3 Ja det var bestemt en god tur. Glæder mig til at se dig når jeg kommer hjem :)

      Slet