onsdag den 10. september 2014

Spiritweek

Sidste uge var spiritweek. Når jeg nu er i ASB skal jeg jo klædes ud hverdag

Her er udklædningsdagene: 
Tirsdag - Hawaiian day 
Onsdag - under the sea
Torsdag - Floaties 
Fredag - Extreme purple and gold

Det var rigtig sjovt at prøve, og også at se alle andre være klædt ud. Spiritweek hænger altid sammen med vores assemblyes. Så om fredagen før folk havde fri havde vi en assembly som er en rally. ASB optrådte med en skit, dans, små konkurrencer osv. Der var mange andre klubber som dans og cheerleaders som også optrådte. Det var en vellykket assembly og det var sjovt at være med til. 


Fredag aften mødtes jeg med ASB på noget der hedder Ricochet. Weekenden tilbragte hos jeg hos værtsfamiliens datter som er samme alder som min mor nogenlunde. Hun har tre drenge der er 16, 12 og 9. Lørdag aften holdte vi filmaften hvor vi blev op til klokken fire om natten. Selvom vi var trætte stod vi nu alligevel op næste dag så flere film og tog ud og bowle. Det gøre man meget i herover. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar