søndag den 5. oktober 2014

Homecoming, kort hår og andre udvekslingsstudenter

Jeg har fået købt en kjole og sko. Billeder kommer der først når jeg skal til homecoming, men kjolen er champagne farvet, og så har jeg købt sorte højhælede sko. Imorgen ringer jeg til en frisør, og så bestiller jeg tid, så hun kan sætte mit hår, og så kender jeg en der arbejder hos MAC, som lægger min make up. 

I sidste uge valgte jeg at få klippet mit hår kort, eller det går til lige under skulderne. Jeg har altid haft rigtig langt hår, så det er noget af en forskel, men jeg er glad for det. 

I sidste uge mødtes jeg også med nogen udvekslingsstudenter. Vi var ude og bowle. Det var meget nice og møde andre udvekslingsstudenter. Der var to fra Tyskland, to fra Thailand, en fra Kenya, en fra Danmark, og en fra Ukraine. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar